Formulieren

Beste bezoeker,

Op deze pagina kun je je aanmelden als VIB-lid. Een lidmaatschap bij de Vereniging In Beweging is niet zo maar iets. Er zijn velen voordelen zoals korting op boeken, practicum materiaal, samenvattingen en activiteiten. Naast educatieve activiteiten, wordt er nog een breed scala aan andere evenementen georganiseerd. Allemaal rondom het motto niets moet, alles mag. Je bent bij ons welkom op borrels, feesten, sportieve activiteiten, maar ook op reizen zoals de ISEC en Wintersport! Als je benieuwd bent wat we allemaal doen als vereniging kun je een kijkje nemen op de pagina 'Activiteiten' of bij 'Commissies'. Naast dingen ondernemen, biedt de V.I.B. je kansen om nieuwe vriendschappen te maken en optimaal te genieten van de studententijd! Welkom!