Activiteiten bij de V.I.B.

De V.I.B. heeft elk jaar meer dan 50 activiteiten voor haar leden. Het verschilt van borrels en feesten, tot sport- en educatieve activiteiten, met als hoogtepunten de VIB-wintersport, de ISEC-studiereis, het Gala en de Biercantus.

Kijk in de jaarplanning voor een overzicht van alle activiteiten. Meestal wordt de datum minimaal 3 weken voor de activiteit bekend gemaakt, genoeg tijd om vrij te vragen voor je werk! Kaartjes worden altijd zo dicht mogelijk op de activiteit verkocht en er zullen altijd 5 dagen aan kaartverkoop zijn. Zorg wel dat je op tijd bent met een kaartje kopen, sommige activiteiten zijn VOL = VOL en zitten daarom ook al snel vol!

VIB-leden krijgen bij ons standaard korting op activiteiten. Ook krijg je voorrang om een kaartje te kopen bij activiteiten die VOL = VOL zijn en als je meegaat op Wintersport, dan krijg je een hele mooie trui er gratis bij.