PicCie

Wij als PicCie zorgen ervoor dat alle mooie momenten op de activiteiten van de andere commissies worden vastgelegd. Van de gekste, tot de leukste, tot de lelijkste en raarste plaatjes, wij weten altijd alles op het juiste moment vast te leggen. Deze prachtige plaatjes komen daarna terecht in de VIB-archieven om deze momenten te vereeuwigen. Maar geen zorgen, wij zoeken alle foto’s zorgvuldig uit dus als je net iets minder charmant op de foto staat zullen we je sparen en deze niet zomaar op de site gooien!

Maar wij maken niet alleen maar foto’s. De borrellijst die vier keer per jaar (als deze niet vergeten wordt) meegaat op de borreltochten maken wij ook! En na bijna elke borreltocht repareren wij deze ook weer omdat hij zelden in 1 stuk terug naar Amsterdam komt. Daarnaast zorgen we er ook voor dat de grote reizen, de wintersport en de ISEC-reis, een prachtig fotoboekje krijgen met de mooiste momenten van die week, zodat alle leden nog eens heerlijk kunnen nagenieten van hun reisje!

Om dit alles voor elkaar te krijgen hebben wij een commissie met acht fantastische leden:

Voorzitter: Famke Postma

Notulist: Miguel Cyrus

Creacoördinator/penningmeester: Roos Backer

Sponsorcoördinatoren: Mette Bannink en Willem van Asselt

Roostermaker: Linde Boere

Social media: Jet Joosten

Actief lid: Noah Yarally

Heb jij nog leuke ideeën voor ons of andere vragen? Stuur een mailtje naar vib.piccie@gmail.com of stuur een dm op onze insta: @vib_piccie

Bordeauxrode lebbers,

PicCie ’23- ‘24