TapCie

Zoals de naam al zegt is de TapCie elke eerste dinsdag van de maand te vinden achter hun geliefde tap. De tap stopt die dag niet met stromen, zodat jullie allemaal voorzien blijven van heerlijk koude pilsjes. Daarnaast heeft de TapCie sinds dit jaar haar assortiment mogen uitbreiden met maar liefst 6 verschillende smaken GIG. Als dat kiezen toch wat lastig maakt, kun je dus altijd gaan voor een pilsje in de ene hand en een GIGje in de andere.

Nu vraag je je misschien af of er op de ledenborrels nog meer gebeurt? Het antwoord daarop is natuurlijk ja! Elke maand bedenken wij weer een nieuw thema en is er in dit thema een spel waarbij jullie punten kunnen verdienen. Wie aan het eind van het jaar de meeste punten hebben behaald in de zogeheten VIB-competitie mogen een fantastische prijs ontvangen, zoals afgelopen jaren kaartjes om te flyboarden en kaartjes voor de Heineken Experience. Daarnaast zal er elke maand door een van de andere commissies van de VIB worden gekookt zodat er ook nog eens heerlijk met zijn allen gegeten kan worden.

De TapCie bestaat dit jaar uit 5 leden met een hart dat al eeuwig donkergroen kleurt en uit 2 nieuwe groentjes. We beginnen met Jonas, die als penningmeester de taak heeft bij te houden hoe ongelofelijk veel bier jullie kunnen drinken. Onze tweede nieuwe aanwinst is Roy, die samen met Jacob en hun creatieve breinen zal zorgen dat jullie iedere maand op de hoogte zijn van wat voor thema en andere gekkigheid wij nu weer bedacht hebben. Dan hebben we Roos en Ayusha, die voor de meest fanatieke VIB-competitie-ers onder jullie zullen zorgen voor de leukste prijzen. Onze Sem zal zorgen dat niets wat er tijdens onze maandelijkse vergaderingen besproken wordt verloren gaat, mochten wij na al dat bier niet meer in staat zijn zelf iets te onthouden. Als laatste hebben we Britt, die als voorzitter ofwel mama TapCie zal zorgen dat er naast al dat gezuip ook af en toe nog iets geregeld wordt. Zo zullen wij met zijn allen ons best doen om de borrels onvergetelijke voor jullie te maken. En mocht je achteraf dan toch alles vergeten zijn, is dat echt je eigen schuld ;)

Wij kijken er enorm naar uit om samen met jullie elke eerste dinsdag van de maand de VIB-kamer op zijn kop te zetten. Kom tijdens de ledenborrel dan ook vooral een praatje met ons maken of een spelletje met ons spelen!

Heb jij nou fantastische ideeën die wij kunnen uitvoeren of weet jij een thema dat niet kan ontbreken? Mail dit dan naar tapcie@vereniginginbeweging.com of stuur een van ons een berichtje.

Groene kusjes,

TapCie ‘23/’24