EducaCie

Wij zitten natuurlijk allemaal elke dag braafjes te studeren om al onze vakken te halen, maar waar doen we dat eigenlijk allemaal voor? Wij van de EducaCie gaan je daar de komende jaren mee helpen.

Er blijven dit jaar 2 veteranen over binnen de EducaCie om er weer een geweldig jaar van te maken. Stijn treedt in de voetsporen van Ilse als voorzitter. Romy gaat aan de slag als ons hoofd carrièredagen. Verder hebben we 4 geweldige aanwinsten om onze commissie compleet te maken. Esther zorgt ervoor dat alles wat we bespreken goed bijgehouden wordt als notulist. Enrique gaat als penningmeester eens goed in de financiën duiken. Fleur gaat geweldige prijzen regelen voor de pubquizen als sponsorcoördinator. En dan hebben we Isa die ervoor zorgt dat iedereen van onze activiteiten komt te weten als promocoördinator.

Dan kan je jezelf misschien afvragen wat wij als EducaCie zijnde voor jou kunnen betekenen. Wij zullen dit jaar weer 3 tentamen pubquizen organiseren om jullie te helpen met het halen van alle vakken. Verder zullen wij een geweldige carrièredag organiseren om jullie een idee te geven wat er allemaal mogelijk is nadat je de studie hebt afgerond. Dan organiseren wij ook nog een vrije activiteit die ontzettend leuk (en ook een beetje leerzaam) is.

Mocht jij nou vragen of ideeën hebben voor ons als commissie, wacht niet langer en stuur ons zeker een mail op educacie@vereniginginbeweging.com.

Wij hopen jullie binnenkort allemaal te zien bij een van onze activiteiten!

Paarse Kusjes,

EducaCie