BorrelCie

De BorrelCie bestaat uit maar liefst 7 enthousiastelingen met een voorliefde voor, je raadt het niet, borrelen. Dit jaar bestaat deze commissie uit welgeteld 2 veteranen: Deedee (voorzitter) en Gwen (secretaris). Verder bestaat de BorrelCie dit jaar uit een mega leuk nieuw zooitje ongeregelde gezelligheid Bart (penningmeester), Paul (sponsorcoördinator), Maaike (sponsorcoördinator), Simon (promocoördinator) en Frederique (promocoördinator)!

Je vraagt je misschien af of wij naast dat borrelen ook nog iets nuttigs doen? Jazeker!

De BorrelCie organiseert na elke tentamenweek de befaamde Tentamenborrel. Hier kan je onder het genot van een goudgele rakker even ontspannen samen met studiegenoten en/of docenten van elk jaar, met leuke thema’s! Daarnaast organiseren wij vier keer per jaar de 11-Stedenborreltocht. Ooit wel eens met meer dan 100 medestudenten een onbekende stad op stelten gezet? Zo niet, zorgen wij daar wel voor. Wij plannen deze onvergetelijke avonden in één van de elf studentensteden die Nederland (en België) rijk is, met bijpassend borrelshirt natuurlijk! En dat is niet alles… De BorrelCie organiseert ook de jaarlijkse Biercantus: lekker ongegeneerd hard zingen en liters bier zorgen altijd voor een bruisende en broederlijke sfeer!

Wij zullen ook dit jaar onze uiterste best doen om weer onvergetelijke activiteiten neer te zetten! Hopelijk tot snel bij een van onze activiteiten! Mocht je nog vragen, ideeën, opmerkingen of suggesties hebben, laat het ons dan weten via borrelcie@vereniginginbeweging.com.

Rode Lebbers,

BorrelCie '23-‘24