PicCie ’19-’20

De Picture Commissie is de vrolijke commissie achter de camera die jou altijd van je meest charmante maar ook oncharmante kant wil laten. Tijdens elke activiteit van de Vereniging In Beweging is er in ieder geval één van deze Bordeauxrode sluipschutters aanwezig om alle memorabele momenten vast te leggen zodat we samen er nog een keer met een glimlach op kunnen terugkijken.
Natuurlijk worden we gezien op de borrels, sportactiviteiten of feestjes maar de hint zit in de naam, ‘PicCie, wat jij niet ziet’. Het echte werk van de PicCie vind namelijk vooral achter de schermen plaats. Zo worden er de meest spectaculaire borrelijsten geknutseld, maken we fotoboekjes van de jaarlijkse reizen van de VIB en wordt al het sneeuw geweld tijdens de wintersport verzameld voor een geweldige aftermovie. En dit allemaal naast onze grootste taak, het uitzoeken en genieten van alle fotos zodat niet al jullie oncharmante acties op de app eindigen maar in onze veilige mapjes. Hiervan houden we jullie natuurlijk ook allemaal op de hoogte via onze instagram en tegenwoordig ook de app.
Om dit allemaal te kunnen realiseren is de PicCie dit jaar 8 koppen sterk en bestaan uit Voorzitter Gijs Steggink, Vicevoorzitter Claire Snijders, Creacoördinator/Penningmeester Chermaine van Meteren, Sponsorcoördinatoren Noémi van Wijngaarden en Isa-lin Nijenhof, Notulist Wulan den Hertog, Roostermaker Lucas Polman en Social media Elias Ibrahim. Heb je een vraag, een opmerking of een leuk idee wat je met ons wil delen dan kun je ons bereiken via Piccie@vereniginginbeweging.com of slide in onze dm’s op instagram: vib_piccie.
Een Bordeauxrode Kersenkus,
PicCie ‘19-’20