U bent hier:

Rietadtrietjes beschikbaar!

06/04/2021

Waarschijnlijk heb je het al gehoord: de benefietactie komt eraan! Hiervoor hebben wij een ontzettende leuke actie bedacht!

Op 23 mei (Save the Turtle Day) steunen wij Greenpeace! In die week zal er een leuke actie zijn op Instagram en hiervoor heb je iets nodig, namelijk je eigen VIB-rietadtrietje. Op de bovenstaande foto zie je wat dit is, je klikt het aan je bierflesje en je adt gaat als een speer!

De rietadtrietjes zijn verkrijgbaar in twee kleuren, groen en blauw, en je kunt ze nu al bestellen via de website voor €5,50. Alle winst gaat dan naar Greenpeace. Kun je niet kiezen tussen de kleuren? Geen probleem, bestel er lekker twee! Doe dit dus nu al, zodat je op 23 mei mee kunt doen met de te gekke activiteit!

Je kunt Greenpeace ook steunen zonder het rietje te kopen. Maak dan jouw gekozen donatie over naar NL 41 RABO 0324 6345 52, t.n.v. Vereniging In Beweging. Vermeld aub in de mededeling ‘Donatie benefietactie’.

Alvast bedankt voor je aankoop of donatie!

Kus,
DB '20-'21