Ledeninitiatieven

Hier onder staan de openstaande ledenintitiatieven. Een ledeninitiatief wordt georganiseerd door een een VIB-lid en is een activiteit waar andere leden zich bij aan kunnen sluiten. Heb je behoefte aan een extra culturele, educatieve of sportieve activiteit? Kijk of er iets voor jou tussen staat!

Alpe d’HuZes

aanmelden tot met 4 november 2019

Beste leden,

Van 31 mei tot 6 juni is de Alpe d’ Huzes weer in Frankrijk. Hierbij fietsen of lopen mensen de Alpe d’ Huez op om geld op te halen voor het KWF. Het geld dat opgehaald wordt, wordt door het KWF gebruikt zodat er nog meer onderzoek gedaan kan worden naar Kanker en het ziekte wordt waar je niet meer zo snel aan dood gaat. Afgelopen editie is er weer voor 11.885.000,00 euro opgehaald!

Tijdens deze week wordt er natuurlijk sportief gedaan door te fietsen of lopen. Dit kan natuurlijk 6 keer, maar ook 1 keer. Verder kan er ‘s avonds lekker gefeest worden.

We gaan op zondag 31 mei heen en komen op zaterdag 6 Juni terug. De kosten van deze week zijn ongeveer 400 euro en zijn inclusief busreis, slaapplek, deelname en avondeten. Mocht je nu interesse hebben (en dat hopen we natuurlijk!) stuur dan tot uiterlijk 4 november een mailtje naar m.h.eitjes@student.vu.nl