VIB-lid worden (pre-)masters

Beste bezoeker,

Op deze pagina kun je je aanmelden als VIB-lid. Een lidmaatschap bij de Vereniging In Beweging is niet zo maar iets. Er zijn velen voordelen! Bijvoorbeeld korting op boeken, op practicum materiaal, op samenvattingen en het leukste: activiteiten. Naast educatieve activiteiten, wordt een breed scala aan andere evenementen georganiseerd. Allemaal rondom het motto: niets moet, alles mag. Je bent bij ons welkom op borrels, feesten, sportieve activiteiten, maar ook op reizen zoals de ISEC en Wintersport! Als je benieuwd bent wat wij allemaal doen als vereniging kun je een kijkje nemen op de pagina 'Activiteiten' of bij 'Commissies'.

Als je eenmaal VIB-lid bent, krijg je ook toegang tot de beveiligde pagina's op de webiste met onderandere het tentamenarchief en de fotoalbums! Naast dingen ondernemen, biedt de V.I.B. je kansen om nieuwe vriendschappen te maken en optimaal te genieten van de studententijd!

Kortom: Wordt VIB-lid!

Velden met een * zijn verplicht.

Persoonsgegevens

Betaalgegevens

De kosten voor een VIB-lidmaatschap zijn eenmalige inschrijfkosten van €10,- en daarnaast jaarlijks €5,- via incasso.

Studiegegevens

Almanakgegevens

De Almanak is ons prachtige jaarboek dat elk jaar weer in elkaar wordt gezet door de AlmanakCie. Dit jaarboek komt in het najaar uit en bevat de meest prachtige foto's van het afgelopen jaar, vergezeld met komische anekdotes van die activiteiten. Aan het eind van het jaar is een overzicht van al jouw studiegenootjes. Wanneer je over een aantal jaar weer eens door je studententijd heen bladert, dan heb je er meteen wat gezichten bij.

Bovendien wordt deze foto gebruikt als profielfoto op deze website, op je VIB-pas en in de Almanak wanneer je daar toestemming voor geeft.

Akkoord voorwaarden en privacywet