VIB-toernooi VIB-leden

LocatieSportcentrum VU
Datummaandag 11 oktober 2021

Beste Fanatiekelingen,

Je hebt het vast wel gehoord, binnenkort is het weer tijd voor het grootse VIB-toernooi! In deze titanenstrijd zal er middels verschillende sporten en spellen weer gestreden worden om de felbegeerde VIB-bokaal. Een geweldige kans om je studiegenootjes in te maken. Dus vorm alvast snel een team van 6 snelheidsduivels, krachtpatsers of cheerleaders (met een pakkende teamnaam)!

Het VIB-toernooi zal plaatsvinden op maandag 11 oktober in het Sportcentrum VU op Uilenstede en het duurt van 14:30 uur tot 17:15 uur.

Kosten bedragen €3,66 per persoon, indien je je aanmeldt met een team die uitsluitend uit VIB-leden bestaat en €4,16 per persoon, indien je je aanmeldt met een team voor niet VIB-leden. Mocht je je willen inschrijven met een team die uit zowel VIB-leden als niet VIB-leden bestaat moet je je inschrijven als een team voor niet VIB-leden. Je moet je wel individueel inschrijven, maar je kan aangeven met wie je in het team wilt! Kaartjes zijn vanaf woensdag 29 september 12:00 uur te koop via de VIB-website.

Nog even alles op een rijtje:
WAT: VIB-toernooi
WANNEER: maandag 11 oktober (van 14:30 tot 17:15 uur)
WAAR: Sportcentrum VU, Uilenstede
PRIJS: €3,66 voor een team van uitsluitend VIB-leden
             €4,16 voor een team met niet VIB-leden
Kaartverkoop start woensdag 29 september om 12:00 uur via de VIB-website!

We zien je dan!!

Oranje hartjes,