Beginfeest niet VIB-leden

Georganiseerd doorCoSo
Datumwoensdag 22 september 2021

Lieve Vibbers!

Het nieuwe collegejaar is weer begonnen en dat betekent natuurlijk ook dat de feesten weer gaan beginnen. Na de succesvolle afsluiter van vorig jaar (het Gala), gaan we dit collegejaar ook weer feestelijk inluiden met het enige echte Beginfeest! Woensdag 22 september verwachten wij iedereen zo griezelig mogelijk verkleed, want het thema is HORROR!! Het zal wederom een zitfeest zijn, maar geen zorgen, het wordt net zo leuk als de vorige zitfeesten!! Er zijn ongeveer 90 kaartjes beschikbaar, dus wees er snel bij want, VOL=VOL.
We kunnen van 19:00 tot 00:00 uur feesten en de inloop is van 18:30 tot 19:30 uur. Wees op tijd want de deuren sluiten echt om 19:30 uur.

!BELANGRIJK!:
Voor het feest heb je een geldige QR-code in de CoronaCheck-app nodig! Dit kan een vaccinatie- of een negatief testbewijs zijn. Vergeet dit niet, anders kom je niet binnen!!!!

De kaartverkoop voor VIB-leden is op 17 en 18 september en de kaarten kosten €5-, voor niet VIB-leden zal deze 19 september open gaan en kosten de kaarten €5,50-. We werken met een wachtlijst vanwege mogelijke versoepelingen.

Belangrijke info even kort op een rijtje:
Datum: 22 september
Locatie: Nieuwezijds Kolk 25, Amsterdam
Tijd: 19:00-00:00 (inloop 18:30 tot 19:30)
Kaartjes: €5 VIB-lid (vanaf 17 september)
€5,50 niet VIB-lid (19 september)

Blauwe lebbers,
CoSo ????????