Commissiemarkt

Datumdinsdag 14 september 2021 tot woensdag 15 september 2021

Lieve allemaal,

Het nieuwe collegejaar is alweer begonnen en dat betekent dat het weer tijd is om nieuwe activiteiten te organiseren!!! Dit kan natuurlijk niet zonder onze geweldige commissies die alles op alles zetten om die super leuke activiteiten te organiseren, op de foto vast te leggen of mooi samen te vatten in ons enige echte eigen verenigingsblad. Deze geweldige commissies zijn nu op zoek naar nieuwe commissieleden die hun team kunnen versterken.

Dusss heb jij nou altijd al sportactiviteiten, feesten, een kick-ass reis naar het buitenland of iets dergelijks willen organiseren dan is dit het moment om deze dromen waar te maken! Op 14 september (van 13:30-17:00 uur) en 15 september (van 14:00-17:00 uur) vindt namelijk de Commissiemarkt plaats in het Amsterdamse Bos waarbij je langs alle commissies kan gaan en is dat je kans om je in te schrijven voor de commissies!!

Even alles op een rijtje:
WAT: Commissiemarkt
WANNEER: 14 september van 13:30-17:00 uur en 15 september van 14:00-17:00 uur