Algemene Ledenvergadering

LocatieMF-FG1
Datummaandag 14 juni 2021

Lieve allemaal,

Op maandag 14 juni om 19:00 uur zal de laatste Algemene Ledenvergadering van het collegejaar plaatsvinden. De vergadering wordt fysiek gehouden op de VU in MF-FG1. Daarbij is er plek voor 65 personen. We gebruiken hiervoor een inschrijflijst, deze is te vinden op de website. De rest kan online aansluiten via deze ZOOM-link. Het wachtwoord is Stemming.

In deze vergadering zal het kandidaatsbestuur worden voorgesteld, zal een evaluatie van de beleidsplannen en een financieel overzicht worden gegeven. Ook zal er gestemd worden over het Dagelijks Bestuur 2021-2022, het toevoegen van de CoMa aan het Huishoudelijk Reglement, het wijzigen van de contributie voor premaster- en masterstudenten en Brenda als erelid erkennen.

Het kandidaatsbestuur is als volgt samengesteld:
Voorzitter: Thom van Noort
Secretaris: Wulan den Hertog
Penningmeester: Lima van de Ven
Commissaris Interne Zaken: Freek Spierings
Commissaris Externe Zaken: Thomas Hendriks

Over twee weken ontvangen jullie de agenda, de notulen van de vorige vergadering en de voorstellen voor de stemmingen via de mail. Verder ontvangen wij afmeldingen voor de Algemene Ledenvergadering op 14 juni graag via de mail. Ook als je pas later kan aansluiten of eerder weg moet, moet je dit vooraf mailen.

Tot 14 juni!

Liefs,