Ledenborrel Vossenjacht

LocatieAmstelpark & Beatrixpark
Datumdinsdag 11 mei 2021

Lieve VIB’ers,

Dinsdag 11 mei is er eindelijk weer een fysieke Ledenborrel! En niet zo maar één, de TapCie organiseert dit samen met de IntroCie. Om het gemis van de fysieke Introweek van dit jaar toch nog een beetje over te doen, zullen we het wel bekende vossenjacht spel doen in het Amstelpark en het Beatrixpark.

Schrijf je snel individueel in (later in groepjes van 3/4) via de VIB-site want VOL=VOL! Inschrijfkosten zijn €3,- per persoon, waarbij wij voor een drankje zorgen voor iedereen. Zorg dat je een (OV)fiets bij je hebt, want anders wordt het wel veel rennen.

Er zullen twee groepen zijn, de eerste groep begint om 14:00 uur en de tweede groep om 17:00 uur! Lukt het jullie om alle vossen binnen de tijd te vinden? Dan zien wij jullie dinsdag 11 mei!

Groene en roze lebbers,
TapCie & IntroCie