Informatieavond Bestuur

LocatieNU-3A-47
Datumwoensdag 3 maart 2021

Lieve lieve VIB-leden,

Het lijkt nog heel ver weg, maar de tijd vliegt voorbij! Het is voor ons namelijk alweer tijd om op zoek te gaan naar 5 nieuwe enthousiaste bestuursleden die de V.I.B. draaiende willen houden. Een fantastisch jaar waarin je nieuwe vrienden maakt, ontzettend veel vaardigheden ontwikkeld en ook je lever traint!

Om jullie wat meer te vertellen over hoe de functies binnen het Dagelijks Bestuur eruit zien, hebben wij een Informatieavond georganiseerd! Dit is nieuw dit jaar en hiermee hopen wij iedereen een beter beeld te geven over wat een bestuursjaar inhoudt. Wij zullen per functie vertellen wat de voornaamste bezigheden zijn en hoe het bestuur algemeen te werk gaat.

Dus, voor iedereen die geïnteresseerd is, al is het maar alleen willen weten hoe het werkt, kom 3 maart begin van de avond naar de Informatieavond! De locatie en precieze tijd zullen later volgen. Wij hebben er in ieder geval zin en hopen jullie dan te zien!

Dikke kus,
Dagelijks Bestuur '20-'21