ISEC & TapCie: Ledenborrel

Datumdinsdag 30 maart 2021

Hallo lieve Vibbers,

Zijn jullie er ook weer zo erg aan toe om op reis te gaan, zeker nu de ISEC en Wintersport niet doorgaan? Helaas kan dat nog niet door corona, maar we kunnen wel een beetje doen alsof!

Daarom gaan we dinsdag 30 maart vanaf 17:00 uur een online reis maken naar vette landen, en uiteraard een paar alcoholische versnaperingen proeven die zij te bieden hebben. We hebben voor deze tijd gekozen, zodat je juist naar elkaar toe kan gaan en samen mee kan doen aan de borrel! Vraag gerust ook vrienden of huisgenoten om gezellig mee te doen, zodat je niet alleen hoeft te zitten. Tijdens de borrel is er ook spel waarbij leuke prijzen gewonnen kunnen worden, dus doe lekker fanatiek mee :)

Om er optimaal van te genieten moet je wel een aantal dingetjes in huis halen, namelijk:
- Wodka
- Limoen
- Suiker en/of honing
- Gemberbier
- Rode wijn
- Fanta orange/lemon
- Paulaner

Inschrijven kan via de site in groepjes of alleen. We hopen jullie allemaal te zien bij deze ontzettend leuke Ledenborrel!

Groene en turquoise kusjes,
TapCie & ISEC