Algemene Ledenvergadering

LocatieMF-FG1 / Livestream
Datummaandag 11 januari 2021

Lieve allemaal,

Op 11 januari zal de tweede Algemene Ledenvergadering van dit collegejaar plaatsvinden. De vergadering vindt plaats in MF-FG1 en begint om 15.30 uur. Hier kunnen maximaal 65 personen fysiek aanwezig zijn. Je kunt je via de website hiervoor inschrijven, wie het eerst komt wie het eerst maalt. Voor de overige aanwezigen is er een livestream die jullie vanuit huis kunnen volgen. Afsluitend zal er, als de maatregelen dit toelaten, een borrel plaatsvinden bij Il Caffè op Uilenstede.

De agenda en de notulen van de vorige Algemene Ledenvergadering zijn te vinden in de bijlage in jullie mail. Tekstuele of inhoudelijke veranderingen van de notulen van de vorige vergadering ontvangen wij graag via de mail of bij de vergadering op papier. Afmeldingen ontvangen wij ook graag via de mail.

Tot 11 januari!

Liefs,