TOTO Ledenborrel

LocatieZOOM
Datumdinsdag 1 december 2020

Lieve VIB’ers,

Dinsdag 1 december is alweer de laatste Ledenborrel van 2020! Omdat er onder ons vele voetbalfans zijn houden we deze borrel dan ook tijdens de Champions League wedstrijd Liverpool - Ajax. Hierdoor kan je gezellig kletsen met andere VIB-leden en toch deze spannende wedstrijd met elkaar volgen. Deze Ledenborrel hebben wij onze eigen TOTO VIB-editie, waarbij je zelf inzet met slokken pils!

Trek allemaal je Ajax-shirt aan en dan kunnen we samen genieten van een mooie pot. Ook als je geen voetbalfan bent, vinden we het natuurlijk hartstikke gezellig als je pilsje mee komt drinken! Schrijf je gratis in via de website om je ZOOM-link te ontvangen! We openen de ZOOM vanaf 20:00 uur, dus kom gezellig langs met een koud pilsje en tot dan!

Groene kusjes,

TapCie