Pizza Tentamenborrel

Datumdonderdag 14 maart 2024 tot maandag 25 maart 2024

Lieve borrelaars,

Deze periode, waarin voor bijna iedereen zo hard gestreden is, komt gelukkig bijna tot een eind. Het einde van een periode, het afsluiten van de tentamenweek, kan maar 1 ding betekenen natuurlijk. Het is weer tijd voor een geweldige tentamenborrel!! Deze editie is er niet zomaar een, er wordt namelijk een heus BEERPONG TOERNOOI georganiseerd!

Op 28 maart, deze keer de donderdag van de tentamenweek, zullen de deuren van het enige echte borrellokaal (MF-G418) geopend worden. Vanaf een uurtje of half 4 is iedereen van harte welkom om deel te nemen aan het toernooi!

Je kan je inschrijven deze link https://docs.google.com/spreadsheets/d/1X5baJFfL6MrK_s9O8P5Wkx420CzaZC5y9nrQ6-NC9HM/edit?usp=sharing, want deze activiteit die je zeker niet wilt missen! Wanneer je de uitdaging aan wilt gaan met twee VIB-leden zal dit €9 kosten. Als je dit toernooi wilt winnen samen met een maatje van buiten de V.I.B., kost dit €9.50. Een andere optie, wanneer je bijvoorbeeld een groepje vrienden wilt uitnodigen, kan zijn dat twee niet VIB-leden deel willen nemen. Dat zal dan een €10 kosten.

Ook deze editie is er de mogelijkheid om heerlijke pizza’s te bestellen. Dit kan wederom via de VIB-site en voor 25 maart kan je je bestelling doorgeven. LET OP dit is flink voor de borrel, zodat onze grote vriend Domino’s op tijd kan beginnen aan de bestelling. De pizza’s waar deze borrel uit gekozen kan worden, vallen allemaal in dezelfed prijsklasse. Zo kun je voor €6 een lekker pizza bemachtigen waarbij je kunt kiezen uit: margharita, funghi, pepperoni, chicken supreme, caprese en ham. Ook dit zal aangegeven staan op de VIB-site. Dus zorg er voor als je gezellig een pizza wilt mee eten dat je bij een van deze twee een pizza besteld!

IN HET KORT
Wat: Tentamenborrel; beerpong toernooi

Waar: In het enige echte borrellokaal (MF-G418)
Wanneer:  28 maart 2024, aanvang 15:30