Ledenborrel Escape Room

LocatieZOOM
Datumdinsdag 3 november 2020

Lieve VIB’ers,

Dinsdag 3 november is er weer een nieuwe Ledenborrel! Helaas kunnen we geen fysieke Ledenborrel organiseren, maar we hebben een leuk alternatief!

Haal je meesterbrein erbij, zorg voor genoeg pils en misschien ben jij wel degene die deze online Escape Room wint! The Final Escape speel je in groepen van minimaal 3 en maximaal 4 personen. Deelname kost €9,95 per team en inschrijven kan via de VIB-website vanaf 26 oktober. Eén iemand hoeft zich dus maar in te schrijven en geeft de namen van de spelers door!

Dat kan tot zondag 1 november 20:00 uur (bedenk ook een leuke teamnaam!). Tijdens de Escape Room zit je met je team in een Breakout Room in ZOOM! Deze opent vanaf 20:00 uur, dus zorg dat je op tijd bent.

Wij hebben er zin in en hopelijk tot dan!

Groene kusjes,
TapCie