Informatiemiddag Dagelijks Bestuur

Datumdonderdag 21 maart 2024

Lieve VIB-leden,

Heb je ooit gedacht aan de mogelijkheid om een rol te spelen in het Bestuur van de V.I.B.? Dan is dit het moment om dat idee serieus te overwegen!

We nodigen je uit voor de Informatiemiddag waar we praten over hoe het is om een bestuurslid van de V.I.B. te zijn. Het wordt een middag waarbij je meer te weten komt over wat het inhoudt om deel uit te maken van het Bestuur en wat elke functie inhoudt.

We gaan het hebben over onze visie, de taken van bestuursleden en waarom het zo'n toffe kans is om Bestuur te doen bij de V.I.B. En natuurlijk kun je al je brandende vragen stellen en een babbeltje maken met ons allemaal.

Dus wil je meer weten over het doen van Bestuur? Zorg dan dat je erbij bent!

Datum: donderdag 21 maart
Tijd: 16:30 uur tot 18:30 uur
Locatie zullen we nog laten weten.

De Infoamiddag is geheel vrijblijvend en puur informerend. Je kan dus ook zeker langskomen als je het overweegt voor bijvoorbeeld volgend jaar.

Wij kijken er naar uit om jullie 21 maart te zien!

Lieve groetjes,
Het Dagelijks Bestuur