Nieuwjaarsborrel

Datumdinsdag 9 januari 2024

Lieve Vibbers,

Om het begin van het mooie jaar 2024 met zijn allen te kunnen vieren, zal er dinsdag 9 januari weer een nieuwe Ledenborrel plaatsvinden! En om het nog mooier te maken beginnen we om 15:00 bij het nieuwe meer voor een frisse nieuwjaarsduik!
Heb jij heel veel zin om een oliebol te eten? Of om gezellig met iedereen die het heel koud heeft na de duik lekker op te warmen met een warme chocolademelk? Neem de vakantiesfeer en verhalen mee, en vergeet natuurlijk niet een handdoek en warme kleding!

Maar we zijn de mensen die liever warm en droog blijven natuurlijk niet vergeten: want vanaf 17:00 is het weer tijd om lekker een drankje te doen in de VIB-kamer! Er wordt zoals elke Ledenborrel weer gekookt voor €3.50. Het inschrijven hiervoor doe je in de VIB-kamer!

Even in het kort:
Wat: Nieuwjaarsduik