Feestdagenborrel

Datumwoensdag 6 december 2023

Lieve feestelijke vibbers,

Kunnen jullie ook al niet wachten op pakjesavond, een witte kerst en een heerlijke oliebol tijdens oud en nieuw? Om die voorpret te versterken zal de Ledenborrel van woensdag (!) 6 december volledig in het teken staan van deze mooie feestdagen.
Samen met de gezellige leden van MFVU en VSPVU kunnen we het hele MF-gebouw op zijn kop zetten. Dus kom vooral gezellig langs en doe mee met het drinken van het extra uitgebreide assortiment van drankjes en de vele spellen om zo snel mogelijk je bingokaart vol te kunnen krassen en een mooie prijs te winnen!

Voor maarliefst €5,- kan je een heerlijke roti-rol bestellen, hiervoor starten de inschrijvingen woensdag 29 november op de VIB-site! De inschrijving voor het eten loopt tot maandag 4 december 11:00.

Dus even in het kort:
Wat: Ledenborrel met MFVU en VSPVU