VIB-toernooi

LocatieAmsterdamse Bos
Datumvrijdag 25 september 2020

Lieve BW’ertjes,

Zin om je tentamenstress eruit te sporten? Of gewoon zin in gezelligheid? Kom strijden voor de felbegeerde VIB-bokaal bij de eerste outdoor versie van het VIB-Toernooi!
Deze competitie zal vrijdag 25 september plaatsvinden om 16:00 uur in het Amsterdamse Bos (precieze locatie volgt nog), met aansluitend eventueel pizza en potjes hallibal.

Je kunt meedoen als een team van 5-6 spelers. Bedenk een leuke teamnaam en laat één iemand het hele team inschrijven. Vrijdag 18 september zal om 19:00 uur de kaartverkoop starten. Degene die het team inschrijft, zal de andere spelers in een Excel-bestand moeten toevoegen. Dit bestand krijgt degene die het team heeft ingeschreven later via de mail.
Kosten zijn €2,50- per team voor VIB-leden en €3,- voor per team voor niet VIB-leden.

Let op: het is een VOL=VOL activiteit, dus er is gelimiteerd plek voor 12 teams.
Schrijf je dus snel in en hopelijk zien we jullie volgende week!

Sportieve kusjes,
SportCie