Silent Disco

LocatieHush
Datumdinsdag 15 september 2020

Haallllooo feestbeesten!

Het nieuwe studiejaar is weer begonnen en dit jaar helaas anders dan normaal... We zien elkaar niet meer elke dag in college of in de VIB-kamer, maar vanuit ons bed via Zoom :(
De CoSo heeft jullie gemist, want de geweldige afsluiter voordat de coronachaos begon, is alweer een halfjaar geleden! Tijd voor een feestje dus!

Dinsdag 15 september mogen we dit jaar beginnen met een geweldige coronaproof SILENT DISCO! Lekkere hits én eindelijk een ouderwets CoSo-feestje, dit mag je natuurlijk niet missen! De online kaartverkoop start aanstaande vrijdag 11 september om 19:00 voor VIB-leden en maandag zal deze ook voor niet VIB-leden open worden gesteld. De kaartverkoop zal te hier vinden zijn. Let op: je kunt alleen voor jezelf een kaartje kopen. Wees er dus snel bij want VOL = VOL!

Belangrijke info op een rijtje:
Datum: Dinsdag 15 september
Tijd: 22:00 - 4:00
Locatie: Hush Silent Disco Club Amsterdam, Lange Leidsedwarsstraat 81
Kaartjes zijn ongeveer €7,- per stuk en daar komen 3 gratis shotjes bij!

Wij hebben er zin in!

Xoxo, CoSo

P.S. Vanwege de corona-regels zitten we gezellig met z’n allen aan tafels, dus neem wat spelletjes mee!