Borrelshirt verkoop

Datummaandag 19 september 2022 tot donderdag 22 september 2022

Hee lieve toekomstige Borreltochtenaars/toekomstige Borrelaars!!

Nadat jullie een beetje zijn bijgekomen van de introweek en/of  van een hopelijk heerlijke vakantie komt de BorrelCie met goed nieuws: de verkoop van de borrelshirts gaat van start!!

Ieder jaar van de BorrelCie organiseren wij van de BorrelCie 4 le-gen-darische borreltochten naar verschillende steden, omdat dit jaar het eerste jaar is zonder corona, hebben we met jullie dit jaar heel veel zin om naar die steden te gaan! De eerste borrelstad zal Rotterdam zijn en om mee te mogen MOET je zo’n prachtig rood borrelshirt hebben. Wie wil er nou niet aan het einde van zijn bachelor alle steden hebben aangekruist??

Je kan het shirt scoren vanaf 19 september tot 22 september voor maar €9,86 door het formulier in te vullen op de site. Voor niet VIB-leden is het shirt €12,86. Ben je geen VIB-lid, maar wil je wel dit te gekke shirt, mail dan even naar vib.fgb@vu.nl en dan sturen wij het formulier naar je op. Van deze goed bestede eurootjes ga je je hele bachelor plezier hebben, dus snel naar de VIB-site!

Wij laten later horen wanneer de ophaalmomenten zijn!

Wij hebben ontzettend veel zin in deze avonden vol chaos en escalatie, hopelijk jullie ook!

Rode lebbers,

De BorrelCie

Nog even voor een overzicht:

• Borrelshirt verkoop

• 20 -24 september