Eindactiviteit BBQ + Volleybal

LocatieThe Beach Indoor, Parkeerplaats Grote Vijver, Het Feest van Ome Jan
Datumdinsdag 14 juni 2022 tot vrijdag 8 juli 2022

Lieve VIB-leden,

In een jaar waarin we achter onze computer alle toeters van de Centurion hebben overleefd en gelukkig weer op de pistes van Risoul hebben gestaan, is het tijd voor een knaller van een afsluiting. De BorrelCie, CoSo en SportCie zijn bij elkaar samen gekomen om nog even de leukste dag van het jaar te organiseren. Op dinsdag 14 juni vindt de jaarlijkse Eindactiviteit plaats!!!

Van 14:30 tot 17:00 uur wordt er tegen elkaar gestreden tijdens een volleybaltoernooi. Je zal hierbij in teams van 5 spelen. Deze teams worden op de dag zelf gemaakt, dus je moet je gewoon individueel inschrijven en niet per team!

Na het volleyballen komen we met zijn allen bij elkaar in het Amsterdamse Borrel BBQ Bos. Vanaf 17:30 uur wordt hier namelijk een overheerlijke BBQ verzorgd, inclusief 3 biertjes. Je hebt hierbij de keus tussen vlees of vegetarisch.

Na de BBQ geven we iedereen de mogelijkheid om het zweet en de vette handjes thuis van zich af te wassen en natuurlijk de dansschoenen uit de kast te trekken, zodat we van 22:00 tot 03:00 uur de heupjes los kunnen gooien op de beste hitjes van DJ Rens en DJ Ilan bij het Feest van Ome Jan.

De kaartverkoop voor VIB-leden vindt dinsdag 7 juni fysiek tijdens de Ledenborrel tussen 18:00 en 19:00 uur plaats en op woensdag 8 en donderdag 9 juni fysiek tijdens de pauze tussen 12:45 en 13:30 uur.
Op donderdag 9 juni opent ook de kaartverkoop voor niet VIB-leden fysiek tijdens de pauze tussen 12:45 tot 13:30 uur.

Voor VIB-leden kost een kaartje voor het volleyballen en de BBQ erna €5,-. Een kaartje los voor het eindfeest kost €3,50. Wil je graag overal bij zijn, dan kost een kaartje maar €7,-!
Voor niet VIB-leden kost een kaartje voor het eindfeest €4,50.
Wees er snel bij, want er zijn maar 40 plekken voor het volleyballen en 100 plekken voor het eindfeest, dus VOL=VOL!!

Nog even in het kort:
WAT: Eindactiviteit
WANNEER: Dinsdag 14 juni (van 14:30 tot 03:00 uur)
WAAR: The Beach - Indoor Sport & Event Center (Oosteinderweg 247a, 1432 AT Aalsmeer), Parkeerplaats Grote Vijver (De Duizendmeterweg, 1182 DB Amstelveen) en Het Feest van Ome Jan (Zieseniskade 25, 1017 RT Amsterdam)
PRIJS: VIB-leden
            €5,- volleyballen en barbecueën
            €3,50 eindfeest
            €7,- alles bij elkaar
niet VIB-leden
            €4,50 eindfeest
INSCHRIJVING: Dinsdag 7 juni (18:00 - 19:00 uur), woensdag 8 en donderdag 9 juni (12:45 - 13:30 uur)
LET OP VOL=VOL!!!!

Hopelijk kunnen we met zijn allen dit geweldige jaar met een knaller afsluiten en zien we jullie dinsdag 14 juni!!!

Dikke rode, blauwe en oranje lebbers,
De BorrelCie, CoSo en SportCie