Ledenborrel Juni

LocatieTuinzaal W&N-gebouw
Datumdinsdag 7 juni 2022

Lieve VIB’ers

Het is bijna zomer in Nederland en dit gaat natuurlijk grandioos gevierd worden door ons! Dinsdag 7 juni vanaf 15:30 uur zal de laatste Ledenborrel van het jaar plaatsvinden, hier zal gedronken en gebabbeld worden in de Tuinzaal van het W&N-gebouw, allemaal in een lekker zomerse stemming. Uiteraard is er weer de mogelijkheid om heerlijk te eten op de Ledenborrel voor maar €3,50. Ook zal er voor de laatste keer in het schooljaar gestreden worden voor de eerste plek in de VIB-competitie, de top 3 van de competitie zal vrijkaartjes ontvangen voor Flyboarden bij Amsterdam Watersports! Er is nog veel speling in de competitie, dus pak die prijs!!

Tijdens deze Ledenborrel zal ook de locatie van de ISEC-reis bekend gemaakt worden! Op woensdag 8 juni en donderdag 9 juni zal de kaartverkoop in de grote pauze van 12:45 tot 13:30 plaatsvinden in de VIB-kamer. De reis vindt plaats van zaterdag 12 tot vrijdag 18 november. Tijdens de inschrijving zal er een aanbetaling gedaan moeten worden van €100,-, het totale bedrag is ongeveer €400,-. Wees er snel bij want er zijn maar 25 plekken beschikbaar, dus VOL=VOL!!

Nog even in het kort:
WAT: Ledenborrel + ISEC-reis bekendmaking
WAAR: Tuinzaal W&N-gebouw
WANNEER: Dinsdag 7 juni (van 15:30 uur)
LET OP: Dit is de laatste Ledenborrel waar je kan strijden voor de VIB-competitie en kans kan maken op een kaartje om te Flyboarden!!

Groene en turquoise zomerse vakantie lebbers,
De TapCie en de ISEC