Georganiseerd doorHet Dagelijks Bestuur
LocatieMF-FG1
Datummaandag 20 juni 2022

Lieve allemaal,

Op maandag 20 juni om 15:30 uur zal de laatste Algemene Ledenvergadering van het collegejaar plaatsvinden. De vergadering vindt plaats op de VU in MF-FG1.

In deze Algemene Ledenvergadering zal het Kandidaatsbestuur worden voorgesteld en zal een evaluatie van de VIB-enquête en een financieel overzicht worden gegeven. Ook zal er gestemd worden over het Dagelijks Bestuur 2022-2023.

Het Kandidaatsbestuur is als volgt samengesteld:
Voorzitter: Zola Borgsteede
Secretaris: Veerle Post
Penningmeester: Joppe Wiersma
Commissaris Interne Zaken: Cas Schouten
Commissaris Externe Zaken: Jesse Arkema

Tekstuele veranderingen aan de notulen van de vorige Algemene Ledenvergadering ontvangen wij graag via de mail. Afmeldingen voor de Algemene Ledenvergadering op 20 juni ontvangen wij ook graag via de mail. Ook als je pas later kan aansluiten of eerder weg moet, horen wij dit graag vooraf via de mail.

Na de Algemene Ledenvergadering zal er een borrel plaatsvinden in de VIB-kamer. Hierbij zullen er een aantal gratis drankjes voor jullie klaar staan. Mocht je meer dan de hoeveelheid gratis drankjes willen drinken, neem dan je BorrelCie borrelkaart mee! Er is ook de mogelijkheid om tijdens de borrel met ons een pizza te bestellen.

Tot 20 juni!

Liefs,