Bèta tournament

LocatieSV Rap
Datumzondag 19 juni 2022

Lieve linkspoten en buitenbeentjes,

Het is er dan eindelijk: de Champions League van de VU! Wie gaat er met de winst vandoor? Op zondag 19 juni wordt het Bèta tournament, een voetbaltoernooi met andere studies/studieverenigingen, bij SV Rap worden georganiseerd!

Deelname aan het toernooi kost slechts €5,-. Het toernooi wordt verder afgesloten met een BBQ voor maar €7,50 en een te gekke derde helft! Zo kan je jouw moves zowel op het veld als op de picknicktafels laten zien. De opbrengst van de kaartjes wordt gedoneerd aan het goede doel: Het Peter Pan Fonds.

Geen zin om te voetballen? Geen enkel probleem, we hebben natuurlijk ook supporters, scheidsrechters, fotografen, EHBO'ers en een wedstrijdsecretariaat nodig. Mocht je één van deze genoemde taken vervullen, dan betaal je natuurlijk alleen voor de BBQ!

We zijn van plan twee teams te maken, één team voor de winst en één team voor de gezelligheid.
Je kan je inschrijven via de volgende Google Forms, je schrijft je individueel in, maar mocht je samen met iemand in het team willen zitten, dan kan je dit ook aangeven in het formulier! Ook als je niet wilt deelnemen aan het toernooi, maar wil je één van de andere taken vervullen, dan moet je je ook via het formulier inschrijven!

Veel liefs,
Het Dagelijks Bestuur '21-'22