Ledenborrel Mei

LocatieVIB-kamer
Datumdinsdag 10 mei 2022

Lieve VIB-leden,

Een nieuwe maand betekent natuurlijk een nieuwe Ledenborrel! Traditiegetrouw zal deze op dinsdag 10 mei vanaf 15:30 uur in de VIB-kamer van start gaan.

Kom onder het genot van een vers tapbiertje, een frisje of, voor deze Ledenborrel exclusief, een rosétje lekker bijbabbelen met je studiegenoten. Deel je wildste Koningsdag en -nacht verhalen en je meest exotische vakantie verhalen.

Zoals gewoonlijk zal er voor maar €3,50 vegetarisch eten geregeld worden door één van de commissies. Wil je nou graag mee smullen van dit heerlijke gerecht, dan kan je je vanaf maandag 9 mei tot dinsdag 10 mei 14:30 uur hiervoor inschrijven bij de VIB-kamer.

Verder kan er natuurlijk weer gespeeld worden voor de VIB-competitie, nu, dat het eind van het studiejaar langzaam in zicht komt, is dit hèt moment om punten te pakken om koning(in) van de V.I.B. te worden!

Nog even in het kort:
WAT: Ledenborrel
WANNEER: Dinsdag 10 mei (vanaf 15:30 uur)
WAAR: VIB-kamer

P.S.: Schrijf je dinsdag 10 mei tot maximaal 14:30 uur in bij de VIB-kamer als je gezellig blijft eten (kosten zijn €3,50)

Groene rosé lebbers,
de TapCie <3