Labjassen en snijsets verkoop

Georganiseerd doorHet Dagelijks Bestuur
LocatieVIB-kamer
Datummaandag 11 april 2022 tot vrijdag 15 april 2022

Eerstejaars- en tweedejaarsstudenten opgelet!

Periode 6 beginnen de snijzaalpractica van Anatomie. Zonder labjas en snijset kan je hier NIET aan deel nemen! Daarom heeft de V.I.B. elk jaar een verkoop voor labjassen en snijsets voor de studenten van Bewegingswetenschappen. Het wordt iedereen ten zeerste aangeraden om deze snijset en labjas aan te schaffen. In deze snijset zitten namelijk alle juiste benodigde opzetstukken voor de messen die worden gebruikt in het practicum.

Tweedejaarsstudenten die volgend jaar het derdejaars vak Anatomie willen volgen moeten dit jaar hun labjassen en snijsets aanschaffen als ze dat nog niet hebben gedaan. Dit is, omdat de verkoop van deze items elk jaar in mei valt, anders te laat voor de eerste practica van dit derdejaars vak.

Om te zorgen dat je de juiste maat labjas aanschaft kun je in de week van maandag 11 april tot vrijdag 15 april tussen 11:00 en 15:00 uur elke dag langskomen in de VIB-kamer om de labjas te passen.

Na het passen kan je direct in de VIB-kamer je snijset en labjas bestellen:
Prijslijst voor VIB-leden:

• Labjas los                   €26,-
  • Snijset los                   €16,-
  • Labjas en snijset        €42,-

Prijslijst voor niet VIB-leden:

• Labjas los                   €30,-
  • Snijset los                   €20,-
  • Labjas en snijset        €50,-

We willen nog even benadrukken dat je zonder snijset en labjas NIET kan deelnemen aan het snijzaalpractica van Anatomie, dus pak je kans en haal volgende je eigen VIB-labjas en snijset!

Anatomische kusjes,
Het Dagelijks Bestuur