Ledenborrel

LocatieVIB-kamer
Datumdinsdag 5 april 2022

Lieve VIB’ers,

We mogen Back to the VU(ture)! Maandenlang hebben we uitgekeken naar het moment dat we onze Ledenborrel weer mogen verplaatsen naar de VIB-kamer. Eindelijk is het dan zo ver: dinsdag 5 april mogen we weer gezellig borrelen op de VU, zoals vanouds!

Vanaf 15:30 uur zijn jullie van harte welkom om even langs te huppelen, een drankje te doen met je medestudenten, bij te kletsen over alle uitgaansverhalen of gezellig mee te eten met ons! Alles mag weer, dus er is genoeg om over bij te kletsen.

Wij zorgen ervoor dat er voor jullie gekookt wordt (vegetarisch), dus denk je nou lekker even gezellig eten met de V.I.B., kom dan op dinsdag 5 april nog even van tevoren langs de VIB-kamer en schrijf je in voor het avondeten, dit kan tot maximaal 14:30 uur. Mee-eten kost €3,50 en wij zorgen er dan voor dat er genoeg is voor iedereen. De betalingen vinden plaats tijdens de Ledenborrel zelf.

De kans is groot dat je de afgelopen tijd een achterstand in VIB-competitiepunten hebt opgelopen, maar niet getreurd, tijdens de Ledenborrel heb je weer kans om goed te kunnen scoren! Vergeet niet je aanwezigheid te noteren tijdens de Ledenborrel en zorg dat je de rest verslaat. Dan halen we die punten snel weer in!

Even kort alles op een rijtje:
WAT: Ledenborrel
WANNEER: Dinsdag 5 april (vanaf 15:30 uur)
WAAR: VIB-kamer!
P.S.: Schrijf je dinsdag 5 april tot maximaal 14:30 uur in bij de VIB-kamer als je gezellig blijft eten (kosten zijn €3,50)

Wij hebben er weer heel veel zin in en hopelijk zien we jullie dan!!

Lieve groene lebbers,
De TapCie <3