Commissiemarkt

LocatieZOOM
Datumdonderdag 10 september 2020

Lieve VIB-leden,

Het studiejaar is weer begonnen en de commissies van de V.I.B. mogen ook weer aan de slag om leuke activiteiten te organiseren! Elk jaar zoeken de commissies nieuwe leden om hun te versterken bij het organiseren van deze activiteiten. Om de commissies beter te leren kennen en om te kijken of commissiewerk wat voor jou is, organiseren wij een Commissiemarkt!

De Commissiemarkt zal plaatsvinden op dinsdag 8 en woensdag 9 september in het Amsterdamse Bos. Bij de Boswinkel het brede pad het bos in volgen, daar op het grote grasveld zullen alle commissies verspreid te vinden zijn. Je kunt dan langs gaan voor een praatje en een leuk spel. Ook kun je je daar meteen inschrijven voor een sollicitatie bij de commissies die jou het leukste lijken! Beide dagen zullen om 11 uur van start gaan en om half 3 eindigen. Je mag zelf bepalen wanneer je langs komt, zo kan je het makkelijk om je college heen plannen. Per commissie kunnen er maximaal 5 mensen bij staan en daar geldt altijd de 1,5 meter afstand.

Wanneer je hier niet fysiek bij kan zijn, is er ook nog een online ZOOM-meeting om de commissies te spreken. Deze zal op donderdag 10 september om 19:30 plaatsvinden. Je kunt hieraan deelnemen via de link die je in je mailbox hebt ontvangen.

Wij en de commissies hopen jullie allemaal te zien aankomende week in het Amsterdamse Bos en/of op ZOOM!

Mocht je nou geen enkel moment aanwezig kunnen zijn en wil je toch solliciteren bij een commissie? Stuur dan een mailtje naar
vib.fgb@vu.nl met daarin voor welke commissie je wilt solliciteren.

Heel veel liefs,
Dagelijks Bestuur ’20-‘21