U bent hier:

LocatieKnijn, Antonio's en Bar Lunar
Datumvrijdag 25 februari 2022

Lieve VIB-feestbeesten,

Het is alweer februari en dat betekent dat het de hoogste tijd is voor de Tussenactiviteit, die dit jaar op vrijdag 25 februari geheel in het Jurrasic park thema zal plaatsvinden! De CoSo, EducaCie, ISEC en IntroCie hebben de handen ineen geslagen om te vieren dat we alweer halverwege het studiejaar zijn. In de middag gaan we vanaf 15:30 uur onze Wii-bowling skills op een echte bowlingbaan bij Knijn showen, waarna we met zijn allen Italiaans gaan eten bij Antonio’s om vervolgens de dag af te sluiten met een feest bij Bar Lunar tot 22:00 of 00:00 uur (dit hangt af van de maatregelen).

De inschrijving opent maandag 14 februari om 12:00 uur. Er zijn 50 plekken, dus schrijf je snel in, want VOL=VOL! De kosten voor de gehele dag zijn voor VIB-leden €23,06 en voor niet VIB-leden €24,06.
Mocht het nou zo zijn dat je er alleen in de avond bij kan zijn, dan is dat geen probleem! Het is vanaf vrijdag 18 februari 12:00 uur mogelijk om dan een kaartje alleen voor het feest te kopen. Voor VIB-leden zal dit €8,86 kosten en voor niet VIB-leden €9,36. Hier zijn meer plekken voor beschikbaar, maar nog steeds geldt hiervoor VOL=VOL!

LET OP: Je hebt de gehele dag een geldige QR-code nodig, dus neem deze mee!

In het kort:
WAT: Tussenactiviteit
WAAR: Knijn Bowling (Scheldeplein 3), Ristorante Antonio’s (Leidsekruisstraat 20-22
) en Bar Lunar (Halvemaansteeg 14)
WANNEER: Vrijdag 25 februari (van 15:30 tot 22:00/00:00 uur, afhankelijk van de maatregelen)
PRIJS: Voor de gehele dag (de inschrijving opent hiervoor op maandag 14 februari om 12:00 uur)
            €23,06 voor VIB-leden
            €24,06 voor niet-VIB leden
Voor alleen het feest (de inschrijving opent hiervoor op vrijdag 18 februari om 12:00 uur)
             €8,86 voor VIB-leden
             €9,36 voor niet VIB-leden
NIET VERGETEN: Neem een geldige QR-code mee voor de gehele dag. De verschillende locaties zijn goed met het OV te bereiken, maar een fiets kan eventueel handig zijn.

Dus trek je dinopak aan, oefen nog even op de Wii en bewaar je beste dansmoves en dan zien we jullie heel graag op vrijdag 25 februari!

Blauwe, paarse, turquoise en roze lebbers,
De CoSo, EducaCie, ISEC en IntroCie

Wachtwoord vergeten?