Almanak Verkoop

LocatieIl Caffe
Datumwoensdag 1 december 2021 tot donderdag 16 december 2021

Lieve VIB'ers,

Dit jaar komt de Sint niet alleen ons verblijden met zijn gezelschap, maar deelt hij ook persoonlijk de Almanakken + de goodiebags uit! Helaas door de coronamaatregelen ook dit jaar geen feest, maar wel een heuse TapCie X AlmanakCie Ledenborrel!

Misschien hebben jullie het al voorbij zien komen, maar het thema van de Almanak ‘21-‘22 is bekend: ONTLEED! Het jaarboek van de V.I.B. ‘21-‘22 vol met de leukste foto’s van onder andere de Introweek, verhaaltjes en foto’s van alle leden. Kortom, dit boek WIL je hebben!
Deze Almanak krijg je voor maar €5,36 incl. een vette goodiebag ter waarde van €20,-!  De online verkoop zal woensdag 1 december starten vanaf 12:00 uur op de website, maar wees er snel bij want OP = OP!!!

Mocht je de Almanak niet kunnen ophalen tijdens de Ledenborrel, mail dan even naar: almanakcie@vereniginginbeweging.com

LET OP: Je hebt een geldige QR-code nodig om binnen te komen!

Even in het kort:
WAT: Ledenborrel & ophalen Almanak
WAAR: Il Caffè (exacte locatie volgt)
WANNEER: Dinsdag 7 december (van 13:00 tot 17:00 uur)

VERKOOP: Woensdag 1 december vanaf 12:00 uur.
PRIJS: €5,36 inclusief goodiebag t.w.v. €20,-  !!OP = OP!!
OPHALEN: Dinsdag 7 december 13:00 tot 17:00 uur bij Il Caffè
NIET VERGETEN: Neem een geldige QR-code mee!

Dan zien wij jullie 7 december bij de Ledenborrel!

Groene en lichtblauwe lebbers,
De TapCie en de AlmanakCie