Ledenborrel

Georganiseerd doorTapCie X AlmanakCie
LocatieIl Caffe
Datumdinsdag 7 december 2021

Hij komt! Hij komt! Die goede ouwe Ledenborrel!

Ja het is weer tijd voor een nieuwe Ledenborrel! Deze zal echter niet zoals vorige keer plaatsvinden in de VIB-kamer door de huidige coronamaatregelen, maar niet getreurd: Het prachtige Il Caffè geeft ons de gelegenheid om dinsdag 7 december van 13:00 tot 17:00 uur gewoon een lekker borreltje te doen met deze maand als thema: Sint!
Je kan je vanaf nu inschrijven op de website voor de Ledenborrel!!

Sinterklaas is helemaal vanuit Spanje naar Uilenstede gerezen om de gedichten van VIB-leden voor te lezen! Je kan tijdens de Ledenborrel deze gedichten persoonlijk aan de Sint geven.
De beste gedichten scoren punten voor de VIB-competitie (vergeet dan ook niet om je naam op de aanwezigheidslijst te zetten!!)
Geniet lekker na van de ISEC-reis, deel je overgebleven herinneringen van de Biercantus of laat je Krav Maga moves zien terwijl je een lekker drankje benut.

Daarnaast komt de Sint niet alleen ons verblijden met zijn gezelschap, maar deelt hij ook persoonlijk de Almanakken + de goodiebags uit! Helaas door de coronamaatregelen ook dit jaar geen feest, maar wel een heuse TapCie X AlmanakCie Ledenborrel!

Misschien hebben jullie het al voorbij zien komen, maar het thema van de Almanak ‘21-‘22 is bekend: ONTLEED! Het jaarboek van de V.I.B. ‘21-‘22 vol met de leukste foto’s van onder andere de Introweek, verhaaltjes en foto’s van alle leden. Kortom, dit boek WIL je hebben!
Deze Almanak krijg je voor maar €5,36 incl. een vette goodiebag ter waarde van €20,-!  De online verkoop zal woensdag 1 december starten vanaf 12:00 uur op de website, maar wees er snel bij want OP = OP!!!

Mocht je de Almanak niet kunnen ophalen tijdens de Ledenborrel, mail dan even naar: almanakcie@vereniginginbeweging.com

LET OP: Je hebt een geldige QR-code nodig om binnen te komen!

Even in het kort:
WAT: Ledenborrel & ophalen Almanak
WAAR: Il Caffè (exacte locatie volgt)
WANNEER: Dinsdag 7 december (van 13:00 tot 17:00 uur)

VERKOOP: Woensdag 1 december vanaf 12:00 uur.
PRIJS: €5,36 inclusief goodiebag t.w.v. €20,-  !!OP = OP!!
OPHALEN: Dinsdag 7 december 13:00 tot 17:00 uur bij Il Caffè
NIET VERGETEN: Neem een geldige QR-code mee!

Dan zien wij jullie 7 december bij de Ledenborrel!

Groene en lichtblauwe lebbers,
De TapCie en de AlmanakCie