Pooltoernooi

LocatiePoollokaal de Gracht
Datumdinsdag 9 november 2021

Lieve VIB'ers,

Dinsdag 9 november vindt het enige echte VIB-pooltoernooi plaats, de ultieme activiteit waarin de twee V.I.B. hobby’s gecombineerd worden; sporten en bier drinken! Het doel van de avond is het winnen van de beker en natuurlijk een hoop gezelligheid. Dus vorm een supersterk tweetal en schrijf je INDIVIDUEEL in (het gemaakte tweetal kan je later doorgeven via de mail)!

De inschrijving opent voor VIB-leden op maandag 25 oktober om 12:00 uur, voor niet VIB-leden opent de inschrijving op woensdag 27 oktober om 12:00 uur.
De prijs voor een kaartje is voor VIB-leden €6,36 en voor niet VIB-leden €6,86. Dit is inclusief twee drankjes en wat te snacken!
Er zijn 36 plekken beschikbaar, dus VOL=VOL. Wacht daarom niet te lang en schrijf je snel in en bedenk alvast je teamnaam.

Wees niet getreurd als je niet competent genoeg bent, want er is genoeg vermaak buiten het toernooi; een potje darten of drankspelletje. Het is bij Poollokaal de Gracht en begint om 18:30 uur.

Wij hebben zin om de strijd met jullie aan te gaan, en hopen jullie allemaal te zien op dinsdag 9 november!

Alle informatie nog even op een rijtje:
WAT: Pooltoernooi
WAAR: Poollokaal de Gracht (de Nieuwe Achtergracht 110)
WANNEER: dinsdag 9 november (vanaf 18:30 uur)
PRIJS: €6,36 voor VIB-leden (inschrijven vanaf maandag 25 oktober om 12:00 uur)
             €6,86 voor niet VIB-leden (inschrijven vanaf woensdag 27 oktober om 12:00 uur)
Schrijf je individueel in!!
36 plekken, dus VOL=VOL

Blauwe lebbers,