Ledenborrel November

LocatieVIB-kamer
Datumdinsdag 2 november 2021

Lieve VIB'ers,

De tijd is eindelijk weer gekomen, dat we de Ledenborrels weer in de VIB-kamer mogen houden!!! Dit moeten we uiteraard goed vieren en dat doen we door ons eigen Oktoberfest in de VIB-kamer te houden! Dus leer alvast je duitse afspeellijstje helemaal uit je hoofd, want deze Ledenborrel op 2 november wil je absoluut niet missen.
Je bent welkom vanaf 15:30 uur om gezellig langs te komen om een borreltje te doen met je V.I.B. maten en voor een klein prijsje van €3,50 wordt er zelfs vegetarisch eten voor je verzorgd!

Verder gaat vanaf deze Ledenborrel de maandelijkse VIB-competitie weer van start. Degene met de meeste punten aan het eind van het jaar kan een mooie prijs verdienen, dus doe alvast goed je best!

Nu het weer slechter wordt en de dagen donkerder worden krijgt deze Ledenborrel ook een winters tintje. De SportCie zal hier namelijk de locatie van de Wintersport bekend gaan maken!! Kom allemaal langs om erachter te komen waar we dit jaar van de berg gaan rollen en de après ski op zijn kop zullen zetten. Vanaf 2 november kan het aftellen tot de Franse V.I.B. chaos beginnen!

Inschrijven voor de Ledenborrel via de website hoeft niet meer. Als je graag mee wilt eten moet je je hier wel voor inschrijven. Dit kan in de VIB-kamer vanaf maandag 1 november tot dinsdag 2 november 15:00 uur.

Vergeet niet om een geldige QR-code mee te nemen!!

Groene lebbers,
TapCie