De studie bewegingswetenschappen heeft de allerleukste studievereniging van de hele VU. Bij de Vereniging In Beweging (V.I.B.) mag alles en hoeft niets! Wat je sowieso als VIB-lid krijgt, is korting op je studieboeken, korting op alle activiteiten en feesten, en heel veel gezelligheid.

Inschrijven kost €30 euro voor heel je studentenleven bij de studie bewegingswetenschappen aan de VU en je moet VIB-lid zijn om online je boeken met korting te mogen bestellen.

Student 2017/2018

Het is al mogelijk om je in te schrijven bij de V.I.B. voor het collegejaar 2017/2018! Dit doe je door onderstaand formulier in te vullen. Let wel op: inschrijven kan alleen als je in het bezit bent van een geldig studentnummer. Je bent pas echt VIB-lid als je betaald hebt. Dit kan door het tonen van je bevestigingsmail tijdens of na de introductieweek. Meer informatie hierover volgt nog, dus houdt je mail en de site in de gaten. Heb je geen bevestigingsmail ontvangen? Probeer het opnieuw of neem contact op met ons (mail: vib.fgb@vu.nl).

Huidige student

Als je op dit moment al student aan de faculteit der Bewegingswetenschappen bent, kun je je ook inschrijven door middel van onderstaand formulier. Kom met je bevestigingsmail, €30 (contant) en 1 pasfoto naar de VIB-kamer (D-048) tussen 11.00 uur en 15.00 uur op werkdagen. Heb je geen bevestigingsmail ontvangen? Probeer het opnieuw of neem contact op met ons (mail: vib.fgb@vu.nl).

• Inschrijving

• Should be Empty: