was successfully added to your cart.

• Inschrijving VIB-lid

• De studie Bewegingswetenschappen heeft de allerleukste studievereniging van de hele VU. Bij de Vereniging In Beweging (V.I.B.) geldt maar één regel: niets moet, alles mag! Wat je sowieso als VIB-lid krijgt, is korting op je studieboeken, bijlessen, samenvattingen, korting op alle activiteiten en feesten, en heel veel gezelligheid.

Inschrijven kost eenmalig €25,- euro en jaarlijks €5,- euro. Dan ben je lid voor de gehele tijd dat je Bewegingswetenschappen studeert. Voor dat studeren kun je online je boeken met korting te bestellen met je VIB-lidmaatschap.

Hoe word je VIB-lid: Als je op dit moment Bewegingswetenschappen studeert aan de VU, kun je je inschrijven door middel van dit formulier. Je bent pas echt VIB-lid als je voldaan hebt aan de eenmalige betaling van €25,- euro. Kom met je bevestigingsmail, €25,- (pin) en een pasfoto naar de VIB-kamer (D-048) tussen 11.00 uur en 15.00 uur op werkdagen. Wij maken dan een VIB-pas voor je. Heb je geen bevestigingsmail ontvangen? Probeer het opnieuw of neem contact op met ons (mail: vib.fgb@vu.nl).