SlowMotion ’18-’19

Lieve lezer,

De studententijd gaat in het algemeen samen met een hoop gele rakkers. Wij proberen daar een toevoeging aan te geven door jullie nieuwe favoriete gele rakker te maken: de SlowMotion. Wij zijn de geelste commissie van de V.I.B. en bestaan uit zes leden die vol enthousiasme het verenigingsblad voor jullie maken. Van onze commissie is Nina een van de grootste fans van die andere gele rakkers, dat laat zij tijdens de feestjes altijd goed zien. Daarnaast hebben we een van onze eerstejaars leden, Ferdou, die net als Nina niet vies is van een drankje en feestje. José is een van onze ervaren leden die altijd veel goede ideeën heeft om de SlowMotion te upgraden. Marije is ons andere nieuwe eerstejaars lid die dit jaar de functie van notulist vervult en waar we hoge verwachtingen van hebben. Last but not least, Meike, zij weet onze quote pagina altijd goed op te vullen met de mooiste uitspraken.

Samen maken wij vier keer per jaar de SlowMotion, het verenigingsblad der Vereniging in Beweging, voor jullie. Naast onze passie voor geel delen wij een passie voor de vereniging en die proberen wij zo mooi mogelijk vast te leggen voor alle leden die de V.I.B. telt. In de SlowMotion vindt je dan ook een terugblik op de activiteiten, de topsporters die bewegingswetenschappers (gaan) representeren op vele kampioenschappen en wellicht zelfs de Olympische Spelen, interviews met medewerkers van de faculteit, feitjes van de FSR en natuurlijk de leukste, raarste, slimste of juist domste quotes en wist-je-datjes van en over alle leden. Met de SlowMotion hopen wij jullie een herinnering mee te geven die je in fysieke vorm kunt bewaren en daarmee bij te dragen aan de herinneringen die je daarvan nog in je hoofd hebt zitten. En zeg nou zelf: het zijn uiteindelijk die herinneringen die je je hele leven met je meeneemt.

Kortom: samen maken wij herinneringen over je studententijd die je zo goed mogelijk moet bewaren. Wij vinden het dan ook extra leuk als je ons daarbij meehelpt! Houd je oren goed open voor quotes, schrijf af en toe zelf een bijdrage over een activiteit waar je aan deel hebt genomen, stuur eens in de zoveel tijd een wist-je-dat’je in of kom met een te gek nieuw idee dat volgens jou het verenigingsblad naar een hoger niveau tilt. Mail gerust naar slowmotion@vereniginginbeweging.com!

Gele groetjes,

De gele rakkers
Redactie SlowMotion

v.l.n.r.: Ferdou Nijenhuis, Marije Zeillemaker, José Visser, Meike Hoogervorst, Nina Splinter, Fiore Coli