Slowmotion ’16-’17

Dat je studententijd gepaard gaat met gele rakkers, daar kun je inmiddels niet meer omheen. Alleen maar goed ook. Toch zijn gele rakkers zo veel meer dan geel goud met schuim. De groep bewegingswetenschappers is namelijk zes ultieme gele rakkers rijk. Nu hoor ik je denken: wat is een ultieme gele rakker?

Een ultieme gele rakker is een redactielid van de SlowMotion of kortweg slomo. Wij als slomies zijn te herkennen aan onze gele polo’s waarin we trots door de MF paraderen. Dit jaar kent de redactie weer een nieuwe samenstelling.

Allereerst is er de stokoude Lotte, die de rol van voorzitter met trots op zich durft te nemen nu ze haar hart in twee jaar helemaal geel heeft doen kleuren. Haar oudheid komt met gebreken, maar gelukkig is daar Wiek. Wiek is het geelste zonnestraaltje dat de V.I.B. rijk is en wijst Lotte er met liefde op als de boel een beetje te chaotisch begint te worden. Ze is de moeilijkste niet en gaat daarnaast dit jaar de rol van penningmeester vertegenwoordigen. En dan hebben we er dit jaar maar liefst vier kersverse geeltjes bij! Dit zijn José, Lars, Anke en Fiore. José is dit jaar onze notulist en wijst ons netjes op alle belangrijke data en afspraken die we in de vergadering maken. Lars, Anke en Fiore zijn onze nieuwe sponsorcoördinatoren en met hun inzet hopen we de SlowMotion nóg mooier te maken en leuke sponsordeals voor de V.I.B. binnen te slepen. Deze superenthousiaste eerstejaars gaan er zeker aan bijdragen dat we de SlowMotion dit jaar next level gaan krijgen!

Vier keer per jaar maken wij de SlowMotion, het verenigingsblad der Vereniging in Beweging. Naast onze passie voor geel delen wij een passie voor de vereniging en die proberen wij zo mooi mogelijk vast te leggen voor alle leden die de V.I.B. telt. In de SlowMotion vindt je dan ook een terugblik op de activiteiten, de topsporters die bewegingswetenschappers (gaan) representeren op vele kampioenschappen en wellicht zelfs de Olympische Spelen, interviews met medewerkers van de faculteit, promovendi en studenten die in het buitenland studeren, feitjes van de FSR en de studentassessor en natuurlijk de leukste, raarste, slimste of juist domste quotes en wist-je-datjes van en over alle leden. Met de SlowMotion hopen wij jullie een herinnering mee te geven die je in fysieke vorm kunt bewaren en daarmee bij te dragen aan de herinneringen die je daarvan nog in je hoofd hebt zitten. En zeg nou zelf: het zijn uiteindelijk die herinneringen die je je hele leven met je meeneemt. Daarom vinden wij het belangrijk dat je de SlowMotion lekker mee naar huis kunt nemen en stiekem ook dat je hem later nog een keer, aan de ontbijttafel met je vrouw die je (toevallig) tijdens je studententijd hebt leren kennen, terugbladert en weer even kunt terugverlangen naar die mooie tijd die je studententijd is geweest.

Kortom: samen maken wij jouw herinneringen aan je studententijd zo goed mogelijk te bewaren. Wij vinden het dan ook extra leuk als je ons daarbij meehelpt! Houd je oren goed open voor quotes, schrijf af en toe zelf een bijdrage over een activiteit waar je aan deel hebt genomen, stuur eens in de zoveel tijd een wit-je-datje in of kom met een te gek nieuw idee dat volgens jou het verenigingsblad naar een hoger niveau tilt. Mail gerust naar slowmotion@vereniginginbeweging.com!

Was getekend,

De gele rakkers