PicCie ’16-’17

De PictureCommissie, ook wel de PicCie, gaat dit jaar haar 3e jaar tegemoet. Met een geheel nieuwe groep gaat deze 6 koppige commissie er dit jaar écht iets moois van maken. Dit jaar bestaat de PicCie uit de sponsorcoördinatoren Eva van de Rijt en Jacqueline de Hoog, roostermaker Emma Pondman, penningmeester Jolien Warnar, secretaris Milena Vildosola Bustos en voorzitter Astrid Kwakernaak.

De PicCie ziet wat jij niet ziet en schiet op die manier de mooiste plaatjes op alle activiteiten van de V.I.B. en probeert hierbij iedereen op de foto te krijgen. Vervolgens worden de foto’s netjes uitgezocht waarna ze op de website komen zodat iedereen de leukste herinneringen terug kan zien. Om de leukste foto’s te krijgen voegen wij soms bij activiteiten iets leuks toe zoals een fotolijst, photobooth, spreukborden, etc. Ook maken we dit jaar van de ISECreis en de wintersport weer een mooi fotoboek. Verder zijn we aan het kijken of we iets kunnen doen met filmpjes die gemaakt worden tijdens activiteiten voor bijvoorbeeld een aftermovie.

Sinds kort heeft de PicCie een heus eigen Instagramaccount waarop foto’s en/of filmpjes geplaatst worden van en tijdens activiteiten. Volg de PicCie via vib_piccie!

Mocht je nog leuke ideeën, vragen of opmerkingen hebben, schroom dan niet en mail naar piccie@vereniginginbeweging.com!

Een bordeaux rode kerskus,