PicCie ’18-’19

De Picture Commissie, in de studentenmond ook wel de PicCie genoemd, is de 8 koppige commissie die op elke activiteit van de V.I.B. met de (sinds kort gloednieuwe!) camera jouw meest charmante momenten vastlegt. Deze foto’s zijn uiteraard erg belangrijk om je insta-feed bij de te werken, en voor als we later oude, vergrijsde bewegingswetenschappers zijn, we terug kunnen kijken op de mooiste tijd van ons leven.

De activiteiten zijn de momenten waarop je ons vol in actie zult tegenkomen, maar achter de schermen leveren wij zwaar werk met (bordeauxrood) bloed, zweet en tranen. We knippen en plakken de meest uitbundige lijsten en andere kunstwerken bij elkaar, zoeken alle foto’s met veel zorg uit, filteren heftige zoen- en vol bier gegoten foto’s uit om die veilig in onze speciale mapjes te stoppen en posten van alles op onze Instagram. Daarnaast zorgen wij voor een aftermovie van elke reis die er gemaakt wordt door de V.I.B. en maken wij de fotoboekjes om alle herinneringen te bundelen.

De PicCie, wat jij niet ziet, bestaat dit jaar uit onze voorzitter Eva van de Rijt, crea coördinator/penningmeester Patou Vellekoop, spoco’s Gijs Gosselink & Gijs Steggink, notulist Evi Reijnders, roostermaker Jacqueline de Hoog en social media/promotiecoördinatoren Claire Snijders en Elske Leeuwenberg.

Mocht je nog leuke ideeën, vragen of opmerkingen hebben, schroom dan niet en mail naar piccie@vereniginginbeweging.com, of stuur een berichtje naar ons Instagramaccount vib_piccie!

Een bordeauxrode kersenkus,

De PicCie ’18-’19

v.l.n.r.: Gijs Steggink, Elske Leeuwenburg, Gijs Gosselink, Jacqueline de Hoog, Claire Snijders, Evi Reijnders, Patou Vellekoop, Eva van de Rijt