PicCie ’17-’18

De Picture Commissie, in de studentenmond ook wel de PicCie genoemd, gaat dit jaar haar 4e jaar tegemoet. Met een nieuwe samenstelling gaat deze 8 koppige commissie proberen om nóg mooiere en vernieuwde herinneringen te maken dan voorgaande jaren. Ben je benieuwd wie er achter de mooie kiekjes van de V.I.B. activiteiten zit? Wie deze geschoten foto’s vervolgens uitzoekt en op de website plaatst? Wie de in elkaar geknutselde fotolijsten of attributen verzorgt waar je mee op de foto kan? Of wie de meest exclusieve foto’s en filmpjes op de Instagram plaatst? Jaja, volg de Vereniging In Beweging voor én achter de schermen via vib_piccie! De PicCie, wat jij niet ziet bestaat uit voorzitter Jacqueline de Hoog, secretaris Jolien Warnar, penningmeester Daan de Leeuw, sponsorcoördinatoren Gijs Gosselink en Patou Vellekoop, roostermaker Eva van de Rijt en de dit jaar nieuw beklede functies Social Media door Elske Leeuwenburg en Crea Bea Evi Reijnders.
Ook dit jaar maakt de PicCie weer een fotoboek van de ISEC-reis en de wintersport om al jullie fantastische herinneringen bij deze V.I.B. activiteiten onuitwisbaar te maken.
Mocht je nog leuke ideeën, vragen of opmerkingen hebben, schroom dan niet en mail naar piccie@vereniginginbeweging.com!

Een bordeauxrode kersenkus,

De PicCie ’17-’18