Introductieweek

Op woensdag 22 augustus is het weer zover; de Introweek van 2018! Dit is een week waar elke echte Bewegingswetenschapper met veel mooie herinneringen op terugkijkt. In deze week leer je naast de mooiste stad van Nederland ook heel veel nieuwe mensen kennen. In een korte tijd maak je vrienden voor het leven, die je in de komende jaren van je studie Bewegingswetenschappen nog elke dag terug zult zien. De IntroCie zal veel activiteiten organiseren voor jullie tijdens deze week, waar je samen met je broertjes en zusjes en je nieuwe papa en mama veel leuke ervaringen aan zult overhouden. In deze week maak je ook kennis met de studievereniging van Bewegingswetenschappen, namelijk de Vereniging in Beweging, de V.I.B. De Introweek van de V.I.B. gaat zelfs door in het weekend, in tegenstelling tot andere studies! Zorg dan ook dat je daar zeker bij bent, want op zaterdagavond zal er een groot VIB-feest zijn waar je ook ouderejaars Bewegingswetenschappers tegen zal komen.

Ben je al enthousiast? Via deze link kan je jezelf aanmelden. Vergeet dan niet de extra activiteiten van de V.I.B. erbij te nemen voor een volledige Introweek experience!

Omdat elke dag volledig gevuld is, zowel s ’middags als s ’avonds, is het heel erg aan te raden om van tevoren al een slaapplek in Amsterdam te regelen. Zo kun je gedurende de Introweek lekker in Amsterdam blijven en hoef je niet de hele tijd op en neer te reizen, wat tijd en geld kost. Mocht het toch niet lukken, dan kan een hostel ook nog een optie zijn, of misschien is het mogelijk om bij een van je broertjes en zusjes te slapen.

Als er nog vragen zijn over de Introweek kan je altijd mailen naar: introcie@vereniginginbeweging.com

Tot in augustus!