IntroCie ’17-’18

De Introductieweek, a.k.a. de eerste kennismaking met het studentenleven! Je gaat deze week helemaal in je eentje tegemoet, maar aan het einde van die week ben je mensen, herinneringen (als je die nog hebt) en een papa en mama rijker.

Zoals onze naam als zegt organiseren wij deze onvergetelijke week voor alle eerstejaars Bewegingswetenschappen, zodat je, naast alle mensen van het eerste jaar, ook de faculteit en docenten leert kennen.

Om alles tijdens deze week op rolletjes te laten lopen hebben wij hulp nodig van mede Bewegingswetenschappers in spé. Dit worden jullie papa’s en mama’s, die wij tijdens het Mentorweekend zorgvuldig hebben uitgekozen om jullie te begeleiden. Daarnaast organiseren wij ook nog het Introweekend, om de Introweek dunnetjes over te doen!

Maar ja, wie zijn wij dan? Als eerste hebben we Nina en Rick, die dit jaar onze Sponsorcoördinaten zullen zijn. Dan hebben we Thomas en Maaike, onze twee Penningmeesters om ervoor te zorgen dat de geldzaken op orde blijven. Vervolgens hebben we nog Felice en Jara, de twee algemene leden, die over het Voorspel ,ofwel het Introductieboekje, gaan en verder overal een handje bij helpen. Als laatste heb je Martha, die dit jaar de voorzitter zal zijn.

Oh en natuurlijk niet te vergeten, onze mascotte Roza!

Een dikke roze lebber,

De IntroCie

Ps: suggesties? Je kunt ons mailen naar introcie@vereniginginbeweging.com!

Boven v.l.n.r.: Jara van Bergem, Felice Zijderhand-Offereins, Thomas Keijsers, Maaike van der Stege
Onder v.l.n.r.: Nina Stam, Martha Brouwer Muñoz, Rick van Slobbe