IntroCie ’16-’17

Yooooo!

Met roze trots presenteer ik jullie in de volgende, pak hem beet 30 zinnen, de tofste commissie van de VIB: de IntroCie ’16-’17!

Ik weet het nog zo goed… je hebt je vwo-diploma eindelijk in de pocket en mag gaan studeren! Het klinkt zo tof maar daarnaast is het ook zoooo spannend. Je begint helemaal in je uppie aan een nieuw hoofdstuk van je leven. Gelukkig zijn wij er dan, want zoals onze naam het al zegt organiseren wij onder andere de introductieweek voor de nieuwe eerstejaars Bewegingswetenschappers. Wij zorgen ervoor dat je vrienden maakt, wat meer te weten komt over de studie en de faculteit en natuurlijk zorgen wij er ook voor dat je de hoofdstad van Nederland leert kennen.

Naast het organiseren van deze onvergetelijke week(mits te veel bier..) organiseren we nog twee weekenden. Allereerst het mentorweekend, waar we de liefste, leukste en gekste papa’s en mama’s (mentoren) kiezen. Daarnaast ook nog een introductieweekend, waar we de introductieweek gewoon nog een keer kunnen herbeleven!

Dit jaar bestaat deze gezellige, zoete en vooral roze-kleurige commissie uit Martha, Rick, Sven, Aniek, Milou, Daphne en Felice. Daphne en Rick vormen dit jaar het sponsoring duo. Aniek is onze penningmeesteres en Martha zal met haar meekijken of het gedoe met al die eurootjes goed gaat. Sven is onze hoofd voorspelschrijver, wat inhoudt dat hij het boekje voor de introweek gaat schrijven. Milou is dit jaar zowel notulist als vicevoorzitter en Felice zal fungeren als voorzitter.

Mocht je geïnteresseerd zijn om papa of mama te worden in de introductieweek en dus mee te gaan op mentorweekend, kun je je in maart aanmelden. Wij zullen dit ook nog uitgebreid presenteren in colleges en via de social media van tegenwoordig. Suggesties?? Je kunt ons bereiken via introcie@vereniginginbeweging.com

Roze kusjes,

De IntroCie