Carrièredag 2016

Lieve studenten,

Voor de studenten bewegingswetenschappen organiseren de Vereniging In Beweging en de Facultaire Studentenraad gezamenlijk een carrieredag. Het doel van deze dag is jullie op een intensieve, interactieve en inhoudelijke manier contact te laten maken met het werkveld. Dit zullen wij doen op drie manieren, we beginnen de dag met drie interessante sprekers, daarna volgen twee workshoprondes en in de namiddag zal een bedrijvenmarkt plaatsvinden waar onder het genot van een hapje en een drankje genetwerkt kan worden met de aanwezige bedrijven.

De dag zal plaatsvinden op dinsdag 8 november en de planning is alsvolgt:

13.00 – 13.30 Gratis lunch
13.30 – 14.30 Sprekers

1. Hein Daanen
  2. Maarten Derriks
  3. Erik Scherder

14.45 – 15.30 Workshops ronde 1
15:30 – 16.oo Pauze
16.00 – 16.45 Workshops ronde 2
16:45– 18:30 Bedrijvenmarkt

We hebben geregeld dat er op deze dag zo min mogelijk colleges of werkgroepen worden gegeven, zodat jullie allemaal naar de carrièredag kunnen komen.

Onder het kopje workshops kan je meer informatie vinden over de bedrijven die de workshops komen verzorgen.

Laat weten of je erbij bent op 8 november via het event op Facebook! https://www.facebook.com/events/1776886405893124/

Liefs de Carrièredagcommissie 2016

VIB-logofsr logo