BorrelCie ’16-’17

Lieve lezer,

Naast studeren is er nog genoeg tijd voor gezelligheid en wij als Borrel Commissie, beter bekend als BorrelCie, zorgen er onder andere voor dat deze tijd voor jou gevuld wordt. Dit jaar bestaat de BorrelCie uit Stephan (secretaris), Jens (penningmeester), Karlijn (notulist), Cathy (actief lid), Jan-Jaap (actief lid), Mariëlle (sponsor coördinator), Linda (sponsor coördinator), Aranka (voorzitter) en Roderick (mascotte). Samen zorgen wij ervoor dat na iedere tentamenweek het bier koud staat op de tentamenborrel, de kroegen benaderd zijn voor onze 11-stedenborreltocht en de liederen ingezongen zijn voor alweer de derde editie van de biercantus.

Aan het eind van iedere tentamenweek organiseren wij een tentamenborrel om alle stress van je af te drinken en gezellig te kletsen met iedereen van de Vereniging in Beweging. Naast talloze biertjes kun je hier ook genieten van een heerlijke pizza, broodjes Borrelknak, tosti’s en broodjes bapao. Een aantal keer zal deze tentamenborrel een bepaald thema bevatten; bijv. een beerpong toernooi, een zomerborrel of een speciaalbier borrel. Daarnaast reizen wij vier keer per jaar met jullie het hele land af naar verschillende studentensteden om daar het nachtleven te ontdekken. In de drie jaar van je bachelor bezoeken we 11 studenten steden (vier per jaar). Het feest begint al in de trein met spelletjes, drankjes, snacks en héél véél gezelligheid. In één avond bezoeken we vier verschillende kroegen en aan het eind van de nacht (lees: begin van de morgen) nemen we met z’n allen de eerste trein terug. ‘Hoe meer zielen, hoe meer vreugd’ is ons motto en daarom is de groep gemiddeld 80 man groot. Bovendien is iedereen deze avond in BorrelCie-rood gekleed, waardoor je de groep nooit uit het oog zult verliezen!

Om het nieuwe jaar goed in te luiden, verzorgen wij ook de nieuwjaarsborrel. Samen met de Vereniging in Beweging proosten wij op het nieuwe jaar en smullen we van heerlijke oliebollen en lekkere hapjes. Hierbij mag de champagne natuurlijk niet vergeten worden. Tot slot maken wij ons sterk voor de biercantus. Tijdens de biercantus zal iedereen de liedjes luidkeels meezingen en als er niet gezongen wordt, dan wordt er gedronken! PROOST.

Wij hopen jullie allemaal vaak te mogen zien op onze activiteiten. Mochten jullie ideeën, vragen, opmerkingen of suggesties hebben, laat het ons dan weten via borrelcie@vereniginginbeweging.com.

Rode lebber en tot borrels,

BorrelCie ’16 – ’17