BorrelCie ’18-’19

Lieve lezer,

Wij als Borrel Commissie, beter bekend als BorrelCie, zorgen ervoor dat er naast het studeren genoeg tijd ingepland wordt voor wat gezelligheid. We hebben 7 ontzettend leuke en gezellige leden om onze geweldige activiteiten te organiseren. De commissie bestaat uit 3 ervaren borrelaars: Linda (sponsorcoördinator), Stephan (notulist) en Karlijn (voorzitter).  4 nieuwe gezichten gaan zorgen voor frisse ideeën om de activiteiten te perfectioneren, Lars (sponsorcoördinator), Thies (penningmeester), Sanne (Secretaris) & Jos (promotiecoördinator).

Na een periode weer heel hard geploeterd te hebben, zorgt de BorrelCie dat de tentamens goed kunnen worden afgesloten. Bij de Tentamenborrels zorgen wij ervoor dat het bier koud staat, er gezorgd wordt voor tosti’s en er de hele avond een lekker muziekje wordt gedraaid.

Ook de befaamde 11-Stedenborreltocht wordt georganiseerd door de rode brigade. Ieder jaar gaan we naar vier verschillende studentensteden in Nederland (en Antwerpen). Op deze manier kan elke VIB’er alle 11 steden langsgaan tijdens de bachelor periode. Daar organiseren we een Borreltocht waar we vier leuke kroegen langsgaan en we de beste acties voor de V.I.B. regelen. We pakken ‘s avonds de trein naar één van de elf steden en gaan ’s ochtends met de eerste trein weer terug, ontzettend gezellig dus! Hierbij is iedereen in prachtig BorrelCie rood gekleed waardoor het een opvallende groep is.

Het nieuwe jaar wordt door de BorrelCie ook altijd goed ingeluid. In de eerste week na de kerstvakantie regelt de BorrelCie een Nieuwjaarsborrel. Onder het genot van een lekker glaasje prosecco + een heerlijke oliebol vieren we de ingang van het nieuwe jaar.

De leden van de V.I.B. kunnen hun gouden keeltjes laten horen tijdens de jaarlijks Biercantus. Alle prachtige liederen worden luidkeels gezongen waarbij natuurlijk een aantal goud gele rakkers worden genuttigd.

Hopelijk tot snel bij een van onze activiteiten! Mocht je nog vragen, ideeën, opmerkingen of suggesties hebben, laat het ons dan weten via borrelcie@vereniginginbeweging.com.

Rode lebbers,

BorrelCie ’18 – ’19