AlmanakCie ’18-’19

Hallo lieve lezers,

In je studententijd maak je natuurlijk ontzettend veel mee en, laten we eerlijk zijn, niet alles ga je onthouden… Maar daar helpen wij je graag bij! Het hele jaar door zijn we bezig met het jaarboek in elkaar te zetten om daarmee de allermooiste momenten niet zomaar de vergetelheid in te laten schieten. En gelukkig ben ik daarin niet alleen. Ook dit jaar hebben we weer een commissie met alleen maar leuke leden die klaar staat om thema’s te bedenken, foto’s uit te zoeken, sponsoren te benaderen, het hele jaarboek in elkaar te zetten en begin volgend jaar weer een super feest te organiseren.
Laat ik deze leuke leden dan ook maar even aan jullie voorstellen:

Als tweedejaars Almanakcie-lid weet Sanne van der Zijde als geen ander hoe het er in de Almanakcie eraan toe gaat. Deze topper kent het programma Indesign van binnen en van buiten en heeft flink wat sponsoren binnengehaald. Dit jaar zal zij de functie penningmeester bekleden.

Pim Stokkel is dit jaar ook tweedejaars-lid van de Almanakcie. Met zijn scherpe opmerkingen, pittige ideeën en goede humor zal hij het ook dit jaar goed doen. Hij zal zijn lidmaatschap van de Almanakcie voortzetten als promotiecoördinator.

Niet te vergeten hebben we dit jaar drie veelbelovende nieuwe leden: Thelma Solleveld zal de rol van notulist / secretaris op zich nemen & Yoshi Akkerman en Ronell Rosier zullen onze sponsorcoördinatoren zijn.

Ik neem dit jaar het stokje over als voorzitter om in dit zooitje ongeregeld toch nog enigszins structuur aan te brengen en ervoor te zorgen dat de Almanak ook dit jaar weer een boek wordt die onze vereniging representeert door middel van foto’s, quotes, de ledenlijst en nog veel meer.

Daar hebben we ook jullie hulp bij nodig. Sta je nog niet in de Almanak en wil je dat wel, of sta je er al in maar zijn je gegevens veranderd of heb je eindelijk die perfecte selfie voor in ‘t smoelenboek? Stuur dan even een mailtje met je wijzigingen naar almanakcie@vereniginginbeweging.com

Liefs,

Marije Meijndert

v.l.n.r.: Yoshi Akkerman, Pim Stokkel, Marije Meijndert, Thelma Solleveld, Sanne vd Zijden