AlmanakCie ’17-’18

Hallo Allemaal,

In je studententijd maak je natuurlijk ontzettend veel mee en, laten we eerlijk zijn, niet alles ga je onthouden… Maar daar helpen wij je graag een handje bij. Het hele jaar door zijn we bezig met het jaarboek in elkaar zetten om daarmee de allermooiste momenten niet zomaar in de vergetelheid te laten schieten.
En gelukkig ben ik daarin niet alleen.
Ook dit jaar weer hebben we een commissie met alleen maar leuke leden die klaar staat om thema’s te bedenken, foto’s uit te zoeken, sponsoren te zoeken, het hele jaarboek in elkaar te zetten en begin volgend jaar weer een super feest te organiseren en de Almanak uit te geven.
Laat ik deze leuke leden dan ook maar even aan jullie voorstellen;

We hebben dit jaar 3 nieuwe leden; Sanne, Maurice en Marije.
Sanne II gaat dit jaar met haar Limburgse charmes sponsoren voor zich winnen als spoco.
Spoco II dit jaar is Maurice. Deze Masterchef heeft zijn meerwaarde al bewezen door voor ons te koken én een geweldige slogan te bedenken voor de Almanak verkoop.
Nu onze laatste newbie, Marije; Dit Almanak talentje heeft al veel ervaring met jaarboeken maken en we hebben daarom ook zeker hoge verwachtingen, (no pressure). Zij wordt onze secretaris/notulist en is eveneens onze Indesign-deskundige.
Daarnaast zijn Sanne en ikzelf er voor het tweede jaar bij.
Onze Beer Sanne houdt het liefst het hele jaar door winterslaap, maar zorgt als penningmeester wel ervoor dat dit jaar het geld niet in de verkeerde handen valt. Ik neem dit jaar het stokje over als voorzitter om in dit zooitje ongeregeld toch nog enigszins structuur aan te brengen en ervoor te zorgen dat de Almanak ook dit jaar weer een boek wordt die onze vereniging representeert door middel van foto’s, quotes, de ledenlijst en nog veel meer.

Daar hebben we ook jullie hulp bij nodig. Sta je nog niet in de Almanak en wil je dat wel, of sta je er al in maar zijn je gegevens veranderd of heb je eindelijk die perfecte selfie voor in ‘t Smoelenboek? Stuur dan even een mailtje met je wijzigingen naar almanakcie@vereniginginbeweging.com

Groetjess,

Imke