AlmanakCie ’16-’17

Hallo allemaal,

Wij als AlmanakCie werken voornamelijk het hele jaar door rustig aan de Almanak en sluiten het Almanakjaar af met een knal op de Almanak Release Party. Om dit mogelijk te maken hebben wij ook dit jaar weer een gezellige commissie met leuke creatieve lichtblauwe leden met een grote voorliefde voor grote smurf. Dit jaar zijn vrolijke Imke en chille Sanne erbij gekomen als nieuwe almanakkies die ons gaan versterken met nieuwe en spetterende ideeën als notulist en sponsorcoördinator. Daarnaast hebben we Simone die naast het vele turnen en feesten nog tijd weet te vinden om dit jaar te zorgen dat onze begroting kloppend is. Onze Nadine zal dit jaar naast haar drukke gezellige leven haar taak als sponsorcoordinator op zich nemen om te zorgen dat de almanak net zo goedkoop en mooi blijft als de andere jaren. Als laatste hebben we nog de enthousiaste Lisa die dit jaar als voorzitter zal zorgen dat er naast gezelligheid ook gewerkt wordt en zorgen dat het zooitje ongeregeld een goed georganiseerde boel wordt. Met zijn alle gaan we dit jaar proberen om de almanak weer net een beetje mooier te maken dan de afgelopen jaren.

Wij proberen elk jaar de Almanak weer mooier, leuker, grappiger en flitsender te maken dan het jaar ervoor. Dit doen wij gelukkig niet alleen, maar in samenwerking met de beste drukker die we konden vinden en een hoop geweldige sponsoren. Elk jaar zorgen wij dat er in november een mooie Almanak voor iedereen is die aan de hele V.I.B. wordt gepresenteerd op onze spetterende Almanak Release Party. In de Almanak kun je het jaar weer even herbeleven door alle leuke foto’s, commissie stukjes, quotes en nog veel meer. Ook staan alle leden er weer in zodat je altijd iemands gegevens kan opzoeken als je deze persoon wilt bereiken.

Om bij de tijd te blijven hebben wij natuurlijk ook jullie hulp nodig. Zijn je gegevens veranderd of lijk je niet meer op je foto of sta je er nog niet in en zou je dit wel willen? Stuur dan even een mailtje met je wijzigingen naar almanakcie@vereniginginbeweging.com

Lichtblauwe kusjes van de AlmanakCie